loading...

اهنگ جدید

نزار چشمات بارونی شن قسمتمون جدایی نمیزارن مال من شی میگن که دستام خالیه میگن لیاقت ندارم میخوان که تنهات بزارم میگن برات خیلی کمن تو لحظه هات پا نذارن نمیدونن دق میکنم جز تو کسی را ندارم نمیفهمن

حسین بازدید : 62 شنبه 28 تیر 1399

نزار چشمات بارونی شن قسمتمون جدایی

نمیزارن مال من شی میگن که دستام خالیه

میگن لیاقت ندارم میخوان که تنهات بزارم

میگن برات خیلی کمن تو لحظه هات پا نذارن

نمیدونن دق میکنم جز تو کسی را ندارم

نمیفهمن که واست یه قلب دیوونه دارن

میخوام فراموشت کنم قسمت دیگرون بشی

میخوان بگیرنت ازم از عشق من دست بکشی

اشکاتو پاک کن که دیگه باید ازت دل بکنم

میرم ولی نمیدونم با این دلم چکار کنم

برو نذار بیشتر از این چشای خستم ببارن

دانلود آهنگ نزار چشمات بارونی شن (جدایی) از امیررضا میرحسینی

الهی خوشبخت بشی گلم برو که طاقت ندارم

نمیدونن دق میکنم جز تو کسی را ندارم

نمیفهمن که واست یه قلب دیوونه دارن

میخوام فراموشت کنم قسمت دیگرون بشی

میخوان بگیرنت ازم از عشق من دست بکشی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو