loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه حسین توکلی,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه,    دانلود اهنگ ح

حسین بازدید : 105 یکشنبه 22 مهر 1397


,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه
,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه حسین توکلی
,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه
,    دانلود اهنگ حالم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه
,    دانلود اهنگ حالم دلم با تو خوشه
,    دانلود اهنگ حال دلم با تو خوشه
,    آهنگ حالم با تو خوشه حسین توکلی
,    دانلود آهنگ حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه
,    اهنگ حالم باتوخوشه

http://helenmusic.ir/

 

متن ترانه دل کش حسین توکلی

مده آزار دلم رو دلم میگیره میسوزونه دلو عشقی که عالم گیره
شده بیمار تو قلب و چشم دیوونه من نکن آزارش نکن آزارش
حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات
حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام دل کش

به خاطرت مردم و تنهام کجایی بیا که سو نداره چشمام خدایی
بی تو که من عاشق و رسوام کجایی به جز تو نیست توی سرم حال و هوایی
حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات
حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
از عشق نگم برات که شدم گیر چشات اینجور نگام نکن که دلم میره برات

 

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

 







برچسب ها دانلود اهنگ حالم با تو خوشه دانلود اهنگ حالم با تو خوشه حسین توکلی دانلود اهنگ حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه دانلود اهنگ حالم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه دانلود اهنگ حالم دلم با تو خوشه دانلود اهنگ حال دلم با تو خوشه آهنگ حالم با تو خوشه حسین توکلی دانلود آهنگ حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه اهنگ حالم باتوخوشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو