loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ بنیامین بهادری با نام دلدادهتکست آهنگ دلداده بنیامین بهادریمن یه قلبم که هنوزم میزنه برای عشقتزندگیشو جا گذاشته توی ماجرای عشقتقلبم میزنه برای عشقتتو یه اسمی که همیشه میمونه تو خاطراتمتو گذاش

حسین بازدید : 150 پنجشنبه 11 دی 1399
متن آهنگ بنیامین بهادری با نام دلداده

تکست آهنگ دلداده بنیامین بهادری

من یه قلبم که هنوزم میزنه برای عشقت

زندگیشو جا گذاشته توی ماجرای عشقت

قلبم میزنه برای عشقت

تو یه اسمی که همیشه میمونه تو خاطراتم

تو گذاشتی و پریدی من هنوز تو ماجراتم

من هنوز تو ماجراتم

آهنگ بنیامین بهادری با نام دلداده Hik' ngnhni fkdhldk fihnvd

من من یه دلداده ی خسته تو کتابای نبسته

تویی عکس یه عروسک که تو آیینه نشسته

من من یه دلداده ی خسته تو کتابای نبسته

تویی عکس یه عروسک که تو آیینه نشسته

آهنگ بنیامین بهادری با نام دلداده Hik' ngnhni fkdhldk fihnvd


کاش دلش نیاد زمونه برای ما کم بذاره

کاشکی دنیا ما دوتارو سرراه هم بذاره

کاش دلش نیاد زمونه برای ما کم بذاره

کاشکی دنیا ما دوتارو سرراه هم بذاره

من من یه دلداده ی خسته تو کتابای نبسته

تویی عکس یه عروسک که تو آیینه نشسته

متن آهنگ دلداده بنیامین بهادری

Benyamin Bahadori Deldadeh







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو