loading...

اهنگ جدید

توی دریای پر از غم میدونی که بی تو غرقم نفسی نمونده واسم دل من شکسته کم کم دلت از سنگه نگفتی میشکنه شیشی قلبم بس که آسمون چشمام میباره اشکاشون نم نم میباره اشکاشون نم نم غصه دارم ای خدایا دل من پ

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 28 خرداد 1399

توی دریای پر از غم میدونی که بی تو غرقم

نفسی نمونده واسم دل من شکسته کم کم

دلت از سنگه نگفتی میشکنه شیشی قلبم

بس که آسمون چشمام میباره اشکاشون نم نم

میباره اشکاشون نم نم

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

تو جوونی خیلی زوده

شک نکن تو قفسه تنهایی بی تو میمیرم

دست روزگار چه سرده انتقامشو میگیرم

از غمت به دل رسیده بی وفایی و دورنگی

خسته ام خدا خلاص کن بسته روزگار سنگی

دانلود آهنگ توی دریای پر از غم (میدونی که بی تو غرقم) از علی رزاقی

خسته ام خدا خلاص کن بسته روزگار سنگی

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

غصه دارم ای خدایا دل من پر از غروبه

واسم آرزوی مردن تو جوونی خیلی زوده

تو جوونی خیلی زوده

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو