loading...

اهنگ جدید

,    دانلود مداحی قافله سالار من,    دانلود مداحی قافله سالار من از محمود کریمی,    دانلود مداحی قافله سالار من نریمان پناهی,    دانلود مداح

حسین بازدید : 43 پنجشنبه 21 شهریور 1398



,    دانلود مداحی قافله سالار من
,    دانلود مداحی قافله سالار من از محمود کریمی
,    دانلود مداحی قافله سالار من نریمان پناهی
,    دانلود مداحی قافله سالار من با صدای حسین شریفی
,    دانلود مداحی قافله سالار من میثم مطیعی
,    مداحی قافله سالار من کجای
,    دانلود قافله سالار من حسین شریفی
,    دانلود مداحی صوتی حسین شریفی قافله سالار من
,    نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم پی تو هر کجا میگردم تو رو تو قتلگاه گم کردم

 

https://sevilmusic.com/article/11580/

قافله سالار من •♭♯
کجایی ای دوای دردم •♭♯
پی تو هرکجا میگردم •♭♯
تو رو تو قتلگاه گم کردم •♭♯
ای بدن صد پاره •♭♯
رو خاک داغ این صحرایی!! •♭♯
چرا مقطع الاعضایی ، بگو کجا برم تنهایی ، وای من از عاشورا

زمین و آسمون غمگینه •♭♯
یه خواهری داره میبینه •♭♯
یکی میشینه روی سینه •♭♯
وای من از عاشورا •♭♯
باید بمیره از غم دنیا •♭♯
تو قتلگاه به پیش زهرا •♭♯
دوازده ضربه زد واویلا •♭♯
داغته روی سینم و •♭♯

 

 







برچسب ها دانلود مداحی قافله سالار من دانلود مداحی قافله سالار من از محمود کریمی دانلود مداحی قافله سالار من نریمان پناهی دانلود مداحی قافله سالار من با صدای حسین شریفی دانلود مداحی قافله سالار من میثم مطیعی مداحی قافله سالار من کجای دانلود قافله سالار من حسین شریفی دانلود مداحی صوتی حسین شریفی قافله سالار من نوحه قافله سالار من کجایی ای دوای دردم پی تو هر کجا میگردم تو رو تو قتلگاه گم کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو