loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ گریه نکن  افشین آذری,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم بهش بگین,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 69 جمعه 10 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ گریه نکن  افشین آذری
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم بهش بگین
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون
,    دانلود آهنگ ترکیه ای از نسیم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم عزیزم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم خدایا
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من
,    دانلود آهنگ نسیم به نام دوست دارم

گریه نکن چیه
اشکات واسه کیه
گریه نکن با گریه هات بر نمی گرده
مگه تو مگه تو یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
آره تو مگه هیچ یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
من فقط یه دفعه میخوام اونو ببینم
نه دو بار یه دفعه دستشو من بگیرم

به خدا راضیم فقط یه بار ببینم
اگه بعدش بخواد برم واسش بمیرم
مگه تو مگه تو یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
آره تو مگه هیچ یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو

http://new-song.ir

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ گریه نکن از نسیم و افشین آذری دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم بهش بگین دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون دانلود آهنگ ترکیه ای از نسیم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم عزیزم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم خدایا دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من دانلود آهنگ نسیم به نام دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو