loading...

اهنگ جدید

تو همونی که همیشه برای من یه نیازی آخه قلبم پر راز توی چشمام تو یه ناسی تو همونی که نگاهت میدرخشه تویه خوابم دانلود آهنگ تو همونی که همیشه برای من یه نیازی از مازیار محیاپورمن پر از حرف و سو

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 28 خرداد 1399

تو همونی که همیشه برای من یه نیازی

آخه قلبم پر راز توی چشمام تو یه ناسی

تو همونی که نگاهت میدرخشه تویه خوابم

دانلود آهنگ تو همونی که همیشه برای من یه نیازی از مازیار محیاپور

من پر از حرف و سوالم تو جوابی به سوالم

پس چرا شکستی قلبم پس چرا نموندی پیشم

به امید اون نگاهت همه ی دنیارو دیدم

اما تو نبودی نازم تا ببینی چی کشیدم

همه ی غصه ی عالم من بخاطر تو چیدم

بهت خیره میشم ببینی تو چشمام

تب عاشقی رو چه کردی با دنیام

دیگه بعد تو چیزی نیست که ببازم

چطور میشه دنیامو بی تو باز بسازم

واسی آخرین بار منو خوب نگاه کن

بزن زول تو چشمام عزیزم صدا کن

هوایی شده قلبم انگاری دوباره

میترسم بری و دلم باز کم بیاره

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو