loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ شه دونی پیر ورگ شب تارمه رضا کرد آهنگ لبه ای تیغ رضا کرد برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: شه دونی پیر ورگ شب تارمه ته نابودیسه من روز شمارمه  عجله جا قول و

حسین بازدید : 29 دوشنبه 12 اسفند 1398

دانلود آهنگ شه دونی پیر ورگ شب تارمه رضا کرد

آهنگ لبه ای تیغ رضا کرد

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

شه دونی پیر ورگ شب تارمه

ته نابودیسه من روز شمارمه

 

عجله جا قول و قرار هاکردمه

عجله جا قول و قرار هاکردمه

تی خاطر آمل سر من هیاهو هاکنم

زانتیا وحشی ره من مشت دست چو هاکنم

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.76مگابايت

 

دانلود آهنگ شه دونی پیر ورگ شب تارمه , شه دونی پیر ورگ شب تارمه , شه دونی پیر ورگ شب تارمه رضا کرد , آهنگ شه دونی پیر ورگ شب تارمه رضا کرد , آهنگ شه دونی پیر ورگ شب تارمه , ته نابودیسه من روز شمارمه , دانلود آهنگ ته نابودیسه من روز شمارمه , عجله جا قول و قرار هاکردمه , آهنگ عجله جا قول و قرار هاکردمه , تی خاطر آمل سر من هیاهو هاکنم , دانلود آهنگ تی خاطر آمل سر من هیاهو هاکنم , زانتیا وحشی ره من مشت دست چو هاکنم , دانلود آهنگ زانتیا وحشی ره من مشت دست چو هاکنم , آهنگ زانتیا وحشی ره من مشت دست چو هاکنم , دانلود آهنگ زانتیا وحشی ره من مشت دست چو هاکنم , دانلود آهنگ لبه ای تیغ از رضا کرد , آهنگ لبه ای تیغ رضا کرد ,

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو