loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم,    دانلود آهنگ محسن چاوشی شهریار,    دانلود آهنگ من خود آن سیزدهم با کیفیت 320,    مع

حسین بازدید : 27 شنبه 19 آبان 1397


,   

,    دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم
,    دانلود آهنگ محسن چاوشی شهریار
,    دانلود آهنگ من خود آن سیزدهم با کیفیت 320
,    معنی شعر من خود آن سیزدهم شهریار
,    محسن چاوشی البوم من خود آن سیزدهم
,    عکس نوشته من خود آن سیزدهم
,    محسن چاوشی من خود آن سیزدهم رمیدیم
,    دانلود من خود سیزدهم محسن چاوشی
,    محسن چاوشی man khod an sizdaham

,   

http://nicmusic.net/1392/11/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DA%86%D8%A7%D9%88/

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم 3.15 مگابایت

» دانلود آهنگ من خود آن سیزدهم «

  

 

متن ترانه من خود آن سیزدهم محسن چاووشی

 

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم

تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم

تو جگر گوشه هم از شیر بریدی

و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم

خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام

جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم

منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی

هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم

پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت

پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم

عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر

عجبا هیچ نیارزید که بی سیم و زرم

هنرم کاش گره بند زر و سیم بود

که به بازار تو کاری نگشود از هنرم

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

تا به در و دیوارش تازه کنم عهد قدیم

گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

تو از آن دگری رو مرا یاد تو بس

خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم

از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر

شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم

خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت

شهریارا چکنم لعلم و والا گهرم







برچسب ها دانلود آهنگ یارو همسر نگرفتم دانلود آهنگ محسن چاوشی شهریار دانلود آهنگ من خود آن سیزدهم با کیفیت 320 معنی شعر من خود آن سیزدهم شهریار محسن چاوشی البوم من خود آن سیزدهم عکس نوشته من خود آن سیزدهم محسن چاوشی من خود آن سیزدهم رمیدیم دانلود من خود سیزدهم محسن چاوشی محسن چاوشی man khod an sizdaham
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو