loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ mp3 رنگ چشمات مهراد جم,    دانلود اهنگ mp3 جدید مهراد جم,    دانلود آهنگ mp3 مهراد جم,    دانلود اهنگ m

حسین بازدید : 39 جمعه 04 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 رنگ چشمات مهراد جم
,    دانلود اهنگ mp3 جدید مهراد جم
,    دانلود آهنگ mp3 مهراد جم
,    دانلود اهنگ mp3 مهراد جم خیالت راحت
,    دانلود آهنگ mp3 های مهراد جم
,    اهنگ mp3 جدید مهراد جم خیالت راحت
,    مهراد جم جدید
,    اهنگ mp3 جدید مهراد جم عشق یعنی چشمای مستت
,    دانلود اهنگ mp3 مهراد جم دلمو بردی
,    دانلود آهنگ

 

 

 

بدونِ تو شبا؛ همش خرابه حالم●♪♫
مگه من جز تو، کیو دارم؟●♪♫
گره افتاده به کارم… کجایی؟●♪♫
تو و اون چشمات؛ مشکل گشایین●♪♫
دوست دارم؛ دور بشم از همه●♪♫

ملودی : مهراد جم
همین که تو باشی، بسمه…●♪♫
من و تو یه قایق؛ وسطِ یه دریا که آرومه●♪♫
عشق؛ یعنی چشمای خسته●♪♫
عشق یعنی؛ گرمای دستت●♪♫
عشق یعنی خوب و بدش با هم؛ خیالت راحت! غصه نخور با من…●♪♫
عشق؛ یعنی چشمای خسته●♪♫
عشق یعنی؛ گرمای دستت●♪♫


عشق یعنی خوب و بدش با هم؛ خیالت راحت! غصه نخور با من…●♪♫
هر چی نیش بزنی؛ بازم واسم عسله!●♪♫
نمیشه که خاطره هامون، از یادم بپره●♪♫
زمین گرده…●♪♫
هر جا بری؛ میرسی به من!●♪♫
منی که حک شده؛ اسمِ تو رو دلم●♪♫
عشق؛ یعنی چشمای خسته●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : مسعود جهانی
عشق یعنی؛ گرمای دستت●♪♫
عشق یعنی خوب و بدش با هم؛ خیالت راحت! غصه نخور با من…●♪♫
عشق؛ یعنی چشمای خسته●♪♫
عشق یعنی؛ گرمای دستت●♪♫
عشق یعنی خوب و بدش با هم؛ خیالت راحت! غصه نخور با من…●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 رنگ چشمات مهراد جم دانلود اهنگ mp3 جدید مهراد جم دانلود آهنگ mp3 مهراد جم دانلود اهنگ mp3 مهراد جم خیالت راحت دانلود آهنگ mp3 های مهراد جم اهنگ mp3 جدید مهراد جم خیالت راحت مهراد جم جدید اهنگ mp3 جدید مهراد جم عشق یعنی چشمای مستت دانلود اهنگ mp3 مهراد جم دلمو بردی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو