loading...

اهنگ جدید

    متن آهنگ شک میکنم از امیر شهیار هرجایی پا میذاری دنبالتمحتی اگه نخوای توی فالتمیه لحظه هم ازت جدا نمیشمتو قلب هیچکی جز تو جا نمیشم از عشق تو دیگه روانی شدمشک میکنم به همه حتی خود

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 02 مرداد 1398

 

 

متن آهنگ شک میکنم از امیر شهیار

هرجایی پا میذاری دنبالتم
حتی اگه نخوای توی فالتم
یه لحظه هم ازت جدا نمیشم
تو قلب هیچکی جز تو جا نمیشم

از عشق تو دیگه روانی شدم
شک میکنم به همه حتی خودم
شک میکنم به هرچی احساسته
داره منو میکشه این حادثه

 

تکست آهنگ شک میکنم از امیر شهیار


ی لحظه هم چشاتو رو ن نبند
با هیچکی جز خودم نگو نخند
با هیچکی جز خودم ادامه نده
وقتی که حال من از عشقت بده

از عشق تو دیگه روانی شدم
شک میکنم به همه حتی خودم
شک میکنم به هرچی احساسته
داره منو میکشه این حادثه

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ امیر شهیار به نام شک میکنم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید امیر شهیار به نام شک میکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر شهیار به نام شک میکنم با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز امیر شهیار به نام شک میکنم همراه اول دانلود آهنگ امیر شهیار به نام شک میکنم کد آهنگ پیشواز امیر شهیار به نام شک میکنم ایرانسل متن آهنگ امیر شهیار به نام شک میکنم دانلود ریمیکس امیر شهیار به نام شک میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو