loading...

اهنگ جدید

 آهنگ عصر شنبه امیر قیامت » آهنگ ساز : ( بهادر گران )امیرقیامت شنیدم دوست پسرت جای من رو تختتهبدتر از این میشه میگن فردا روز عقدتهچرا میگی قیامت دنبال پول نقدتهبا اینکه بدی کردی ب

حسین بازدید : 115 دوشنبه 22 مرداد 1397

 آهنگ عصر شنبه امیر قیامت 

» آهنگ ساز : ( بهادر گران )
امیرقیامت 
شنیدم دوست پسرت جای من رو تختته
بدتر از این میشه میگن فردا روز عقدته

چرا میگی قیامت دنبال پول نقدته
با اینکه بدی کردی به من خوبی حقته



میگی بیست چهاری موزیک تو گوشته و بیت تست داری میکنی به جا اینکه تو بری فیت نس
با فیس خوب و لباسای مارک دارت حقته دوست پسرت آرامش لایت داره

حقته سوار بشی تو شورلت کوروت به جای اینکه با من باشی که گیره یه فونته
دله لعنتیم واسه نوشتن این تکست سوخت شنیدم کدوم تولد بابا بت داده لکسوس

ولی من چی منکه فقط تورو داشتم چجوری خودتو پیش خودت کادو می ذاشتم
الهی بمیری نه الهی باشی الهی من بمیرم چون تو عشق تو بودی ناشی

نکنه مستی بپره از سرمبلند شم ببینم نیستی من پر پرم
شبایی که تنهام خوب تو نیستی تو با اونی باز سلامتیت میزنم من ویسکی
این سلامو به اسمت بستم 
عاشق اونیه که به عشقش نرسه اصلا


گفتم با هم باشیم تو گفتی معمولی گفتم فابریکههتو گفتی شنگولی 

گفتم تو مرامه مائه میگن مستی و راستی 
واسه همین تنوستی پیش قیامت وایسی

توام تو تنهاییات بده به موزیکم گوش
منم تو تنهاییام می زنم سلامتیت نوش

خدا کنه طرف مثل خودت بهم نزنه 
مثل خودت خیانت نکنه بهت نزنه 
از ما عاشقی از اون بهم زدنه
نمی خواستم از خودش حالمو بهم نزنه

ولی حالا که بحث ما دوتا به حرف زدنه
تو باید بشینی گوش کنی حیف از زدنت

گذاشتی رفتی با این همه خاطرات که چی 
ببین من احمق بودم خاطرخواه کی

به خاطرت تو روی همه وایسادم 
حالا که رفتی اونا تو روی من وایسادن
با طرف دیدنت تو این عصر شنبه 
واسه همینم عشق واسه ما کسر شئنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو