loading...

اهنگ جدید

    ,    دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه,    دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه ریمیکس,    داغ دلم داره تازه میشه قمیشی, &nb

حسین بازدید : 38 شنبه 23 آذر 1398

   
,    دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه
,    دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه ریمیکس
,    داغ دلم داره تازه میشه قمیشی
,    دانلود ریمیکس آهنگ Mp3 داغ دلم علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ Mp3 بی کلام داغ دلم از علی عبدالمالکی
,    علی عبدالمالکی داغ دلم mp3
,    ریمیکس اهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه
,    دانلود اهنگ Mp3 علی عبدالمالکی داغ دلم با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ





 

داغ دلم داره تازه میشه قراره بازم ببینمش
فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش
داغ دلم داره تازه میشه قراره بازم ببینمش
فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش
♪♪♫♫♪♪♯ همون که رفت و دلمو شکست ♪♪♫♫♪♪♯
رفت و رو اشکام چشاشو بست
همون که دلتنگشم همش
داغ دلم داره تازه میشه
♪♪شعر : مرتضی قلی♪♪
داغ دلم داره تازه میشه
داغ دلم داره تازه میشه
داغ دلم داره تازه میشه
♪♪♫♫♪♪♯  بازم چه خوابی دیده برام ♪♪♫♫♪♪♯
چه نقشه ای باز کشیده برام
قراره باز چی سرم بیاد
این دفعه از جونم چی میخواد
داغ دلم داره تازه میشه
خاطره هاش یادم. نمیره
میترسم این بار ببینمش
♪♪♫♫♪♪♯ دوباره دستامو بگیره ♪♪♫♫♪♪♯
دوباره دستامو بگیره
داغ دلم داره تازه میشه
قراره بازم ببینمش
فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش
همون که رفت و دلمو شکست
♪♪تنظیم کننده : امیر حیدری♪♪
رفت و رو اشکام چشاشو بست
همون که دلتنگشم همش
♪♪♫♫♪♪♯ داغ دلم داره تازه میشه ♪♪♫♫♪♪♯
داغ دلم داره تازه میشه
داغ دلم داره تازه میشه
داغ دلم داره تازه میشه
♪♪♫♫♪♪♯







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه ریمیکس داغ دلم داره تازه میشه قمیشی دانلود ریمیکس آهنگ Mp3 داغ دلم علی عبدالمالکی دانلود آهنگ Mp3 داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320 دانلود آهنگ Mp3 بی کلام داغ دلم از علی عبدالمالکی علی عبدالمالکی داغ دلم mp3 ریمیکس اهنگ Mp3 داغ دلم داره تازه میشه دانلود اهنگ Mp3 علی عبدالمالکی داغ دلم با لینک مستقیم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو