loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ عشقم جونم عمرم  عشقم جونم عمرم عزیزم دوست دارم من فقط تورو دارم هرجا که پا میذارم تورو یادم میارم میدونی که یار توام عاشق چشمای توام هر شب و روزم واسه توست همیشه یار توام عشقم پر از ص

حسین بازدید : 309 شنبه 11 آبان 1398

متن آهنگ عشقم جونم عمرم 


عشقم جونم عمرم عزیزم دوست دارم من فقط تورو دارم
هرجا که پا میذارم تورو یادم میارم
میدونی که یار توام عاشق چشمای توام
هر شب و روزم واسه توست همیشه یار توام
عشقم پر از صداقته نه هوس نه عادته
عاشقتم حتی اگه فاصله تا قیامته

 

نمیخوام تنها بمونم من میخوام با تو بمونم
واسه این دل خسته تویی عشقم تویی جونم
اگه قلب من شکسته بغض غم گلومو بسته
منم اون عاشق خسته که یه عمر پات نشسته

 

http://entermusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود اهنگ امید عامری عشقم جونم دانلود اهنگ عشقم جونم عمرم تویی دانلود آهنگ عشقم جونم عمرم از جهان عشقم جونم عمرم جهان دانلود آهنگ عزیزم عشقم جونم دانلود اهنگ عمرم جونم دانلود آهنگ بگه جونم عمروم بگه پیشت امونم دانلود آهنگ عشقم جونم قلبم عمرم دانلود اهنگ عشقم جونم تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو