loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همیشه باهام سرد بودن همه,    دانلود اهنگ همیشه باهام سرد بودن همه منصور فروزش,    من احساسیم درک من مشکله مجید خراطها, &n

حسین بازدید : 75 شنبه 09 آذر 1398


,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همیشه باهام سرد بودن همه
,    دانلود اهنگ همیشه باهام سرد بودن همه منصور فروزش
,    من احساسیم درک من مشکله مجید خراطها
,    من احساسیم درک من مشکله محسن یگانه
,    اهنگ من احساسیم درک من مشکله
,    دانلود آهنگ من احساسی ام درک من مشکله از مرتضی سرمدی
,    اهنگ من احساسیم درک من مشکله از منصور فروزش
,    دانلود اهنگ من احساسیم درک من مشکله محسن یگانه
,    آهنگ من احساسیم درک من مشکله لری
,   

https://nicmusic.net/1398/05/man-ehsasiam/

من احساسیم درک من مشکله عجینم با هر چی به جز حوصله

یه وقتایی که پرت و ناراحتم نباید برنجی که کم صحبتم

همیشه باهام سرد بودن همه یکم خوبیم دارم اما کمه

پر از عشق و احساس بی منتم باهام خوب باشی باهات راحتم

پر از عشق و احساس بی منتم باهام خوب باشی باهات راحتم

♫♫♫

اگه پا به پتم راه بیایی بی دریغ صبوری کنی و پریشون نشی

بتونی بمونی قسم میخورم که از اعتمادت پشیمون نشی

بتونی بمونی قسم میخورم که از اعتمادت پشیمون نشی

من احساسیم درک من مشکله عجینم با هر چی به جز حوصله

یه وقتایی که پرت و ناراحتم نباید برنجی که کم صحبتم

همیشه باهام سرد بودن همه یکم خوبیم دارم اما کمه

پر از عشق و احساس بی منتم باهام خوب باشی باهات راحتم

پر از عشق و احساس بی منتم باهام خوب باشی باهات راحتم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی سرمدی همیشه باهام سرد بودن همه دانلود اهنگ همیشه باهام سرد بودن همه منصور فروزش من احساسیم درک من مشکله مجید خراطها من احساسیم درک من مشکله محسن یگانه اهنگ من احساسیم درک من مشکله دانلود آهنگ من احساسی ام درک من مشکله از مرتضی سرمدی اهنگ من احساسیم درک من مشکله از منصور فروزش دانلود اهنگ من احساسیم درک من مشکله محسن یگانه آهنگ من احساسیم درک من مشکله لری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو