loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ اومده ای همدمو یارم باشی,    دانلود آهنگ مرغ دل از ایرج,    دانلود ویدیو مرغ دلم هوای پرواز کرد ایرج,    آهنگ مرغ دلم با صد

حسین بازدید : 24 چهارشنبه 22 آبان 1398


,    دانلود آهنگ اومده ای همدمو یارم باشی
,    دانلود آهنگ مرغ دل از ایرج
,    دانلود ویدیو مرغ دلم هوای پرواز کرد ایرج
,    آهنگ مرغ دلم با صدای ایرج
,    دانلود آهنگ های ایرج
,   
,   

https://www.bibakmusic.com/49822/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AC-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%BA-%D8%AF%D9%84.html

متن آهنگ مرغ دل از ایرج خواجه امیری

مرغ دلم هوای پرواز کرد بال و پری باز کرد

عشق با اون دستای افسونگرش دوباره اعجاز کرد

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

خو نه ی سوت و کورم با تو صفا گرفته

شهر من و تو بازم حال و هوا گرفته

ساز دل شکستم شور و نوا گرفته

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

شوق به زندگی بازم پر شده در وجودم

بی تو نه انگار توی این زندگی زنده بودم

بهار آرزوی من شکوفه بارون شده

شهر دل غمزده ام بازم چراغون شده

نمیشینم به غم شیدایی

نمیشم همسفر تنهایی

می دونستم که میایی

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

ترانه آهنگ مرغ دل از ایرج خواجه امیری

شهر دل غمزده ام بازم چراغون شده

نمیشینم به غم شیدایی

نمیشم همسفر تنهایی

می دونستم که میایی

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi

اومده ای همدم و یارم باشی

omadei hamdamo yaram bashi

در غم و شادی به کنارم باشی

dar ghamo shadi be kenaram bashi







برچسب ها دانلود آهنگ اومده ای همدمو یارم باشی دانلود آهنگ مرغ دل از ایرج دانلود ویدیو مرغ دلم هوای پرواز کرد ایرج آهنگ مرغ دلم با صدای ایرج دانلود آهنگ های ایرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو