loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ یه حس بد 2 علی بابا   تو همون بودی ک من خوابشرو دیدمتو همونی ک میخوام براش بمیرم همهآشناها میگن تو دستت حلقه داری ساعت قرار بعدیمونم که دیگه خوابیدراستی چقدر میاد به دستت حلقه نگ

حسین بازدید : 157 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ یه حس بد 2 علی بابا

 

تو همون بودی ک من خوابشرو دیدم

تو همونی ک میخوام براش بمیرم

 


همهآشناها میگن تو دستت حلقه داری




ساعت قرار بعدیمونم که دیگه خوابید

راستی چقدر میاد به دستت حلقه نگین

خیلی سخته اما بهت ما تبریک میگیم

همون ادمی که با من به همه چیش رسید


الا ترکم کردشو خوبیامو ندید

اصلا نفهمید چقدر خاطرشو میخوام


فکر میکرد منم مثل بقیه ظاهرشو میخوام

همه زندگیمو به پای عشقش دادم

فکر میکردم تو زندگیش تنها عشقش باشم

فکر میکردم اونم منو میخواد منو دوس داره

اما ارزوش بود با یکی دیگه دوست باشه

 

تو همون فرشته ای از جنس ادم

تو واسم نشونه از خدای عالم

تو همونی ک تو خنده هام شریکی

توی درد و غصه هام واسم طبیبی

تو همون رویای پاکی که توی شبهای من بود

تو یه قطره از خدایی

 

دیگه نمیخوام بگم گشتم نبود

اتفاقا بودش اما مال من نبود

بذار ساده بگم کدوم ادم تنهام گذاشت

همونی ک دستاشو روی دستام گذاشت

گفت علی تا اخرش باهات میمونم

گفتش دوستت دارم اما الا میدونم

که بجای من یکی دیگه پیشش واستاده

اصلا باورم نمیشه ک این ته داستانه

اره ته داستانه باورش سخته

حتی پیش اونه اسم منم یادش رفته

 

تو همون بودی و هستی که میخوام براش بمیرم

از خدا خواستم همیشه پیش تو اروم بگیرم

تو واسم دنیای عشقی تو تموم لحظه هامی

تازه میشه روح و جونم وقتی ک تو پا به پامی

از خدا میخوام همیشه که کنار تو بمونم

شاد باش فردا نمیشم تا کنار تو بسوزم

وقتی چشمات گریه میکرد ارزوم بود که بمیرم

کاش بودم کنارت ای گل تا که دستاتو بگیرم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو