loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ میرم احسان خواجه امیری از این حال بدون تو میرم من از ترس جنون تو میگم مث خوابه این ساعتا شلوغم ولی بی صداآره میرم سمت روزای نو ازت نمیخوام بفهمی برو فقط بگو که خاطرت رهام کنه بگو که حسرت

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 11 بهمن 1397

متن آهنگ میرم احسان خواجه امیری

 

از این حال بدون تو میرم من از ترس جنون تو میگم مث خوابه این ساعتا شلوغم ولی بی صدا
آره میرم سمت روزای نو ازت نمیخوام بفهمی برو فقط بگو که خاطرت رهام کنه بگو که حسرتت برام دعا کنه
آره نگاه کن این دیوونه رو ببین چه با خیال تو خوشه کسی که زندگی نمیکنه داره فقط دقیقه هاشو میکشه
آره نگاه کن این دیوونه رو ببین چه با خیال تو خوشه کسی که زندگی نمیکنه داره فقط دقیقه هاشو میکشه




نسیم مست جاده های دور مسافری که گریه هاشو برده کسی که رفتنو بلد نبود یه جا تو خاطرات جاده مرده
منو ببخش منو ببخش من نامیدم از خودم گناه من نبود اگه بی موقع عاشقت شدم
آره نگاه کن این دیوونه رو ببین چه با خیال تو خوشه کسی که زندگی نمیکنه داره فقط دقیقه هاشو میکشه
آره نگاه کن این دیوونه رو ببین چه با خیال تو خوشه کسی که زندگی نمیکنه داره فقط دقیقه هاشو میکشه

 https://naslemusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ میرم احسان خواجه امیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید میرم احسان خواجه امیری میرم احسان خواجه امیری متن آهنگ میرم احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل میرم احسان خواجه امیری متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام میرم احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز همراه اول میرم احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو