loading...

اهنگ جدید

  تورو دوس دارم شبو روز کارم شده اون چشمات همه ی حرفات همه دنیامه وقتی میخندی دل که میبندی من تورو میخوام رو تو حساسم رو تو حساسم دلتنگ چشماتم زود بگو که دنیاتم همه غماتو بدش واسم منو همه با ت

حسین بازدید : 881 سه شنبه 16 مهر 1398

 

تورو دوس دارم شبو روز کارم شده اون چشمات همه ی حرفات همه دنیامه

وقتی میخندی دل که میبندی من تورو میخوام رو تو حساسم رو تو حساسم

دلتنگ چشماتم زود بگو که دنیاتم همه غماتو بدش واسم منو همه با تو میشناسن

میدونی که رو لبات میاد دیوونه میشم

از نگات میخونم حرفاتو بده به جون من درداتو آخه بجز تو هیچکسو نمیذارم بمونه پیشم

چشمات همه دنیامه اون که میخوامش براش میمیرم 

 

وقتی حواسم پرته بدون مقصر آخه چشماته

دلتنگ چشماتم زود بگو که دنیاتم همه غماتو بدش واسم منو همه با تو میشناسن

میدونی که رو لبات میاد دیوونه میشم

از نگات میخونم حرفاتو بده به جون من درداتو آخه بجز تو هیچکسو نمیذارم بمونه پیشم     

 

jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو