loading...

اهنگ جدید

تا که صداتو میشنوم میشینه خنده رو لبام ♩♫ حدی نداره عشق من از ته دل تو رو میخوام ♩♫ عاشق اون روزاییم که هوا غرق بارونه ♩♫ من و تو با یه چتر باز میزنیم بیرون از خونه ♩♫ آرومم وقتی تو کنار

حسین بازدید : 33 سه شنبه 05 فروردین 1399


تا که صداتو میشنوم میشینه خنده رو لبام ♩♫
حدی نداره عشق من از ته دل تو رو میخوام ♩♫
عاشق اون روزاییم که هوا غرق بارونه ♩♫
من و تو با یه چتر باز میزنیم بیرون از خونه ♩♫
آرومم وقتی تو کنارمی آرومم ♩♫
من فقط به عشق تو محکومم ♩♫
وقتی تو کنارمی خانومم ♩♫

دنیا رو فقط تو هوای تو دوست دارم ♩♫
باش همیشه تو هوای من دلدارم ای یارم ♩♫
کسی جز تو مگه میدونه رگ خواب من رو ♩♫
دانلود اهنگ سریال عطر عشق آرومم وقتی تو کنارمی / پرنده سحرخیز از علی سفلی
که فقط با نگاش خوب کنه حال خراب من رو ♩♫
هر چی زیباییه پیش چشمای تو رنگ میبازه ♩♫
واسه اینه که من خیلی عاشقتم بی اندازه ♩♫
قسم به عشق خاصمون ♩♫
به دل پاک آسمون که میمیرم برات بدون ♩♫
آرومم وقتی تو کنارمی آرومم ♩♫
من فقط به عشق تو محکومم ♩♫
وقتی تو کنارمی خانومم ♩♫
دنیا رو فقط تو هوای تو دوست دارم ♩♫
باش همیشه تو هوای من دلدارم ای یارم ♩♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو