loading...

اهنگ جدید

    دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam دیدی که

حسین بازدید : 959 سه شنبه 09 مهر 1398

 

 

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که من با این دلم بی آرزو عاشق شدم
با آن همه آزادگی بر زلف او عاشق شدم
عاشق شدم

ای وای اگر صیاد من
غافل شود از یاد من قدرم نداند

فریاد اگر از کوی خود
وزرشته گیسوی خود بازم رهاند

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم

 

Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که من با این دلم بی آرزو عاشق شدم
با آن همه آزادگی بر زلف او عاشق شدم
عاشق شدم

ای وای اگر صیاد من
غافل شود از یاد من قدرم نداند

فریاد اگر از کوی خود
وزرشته گیسوی خود بازم رهاند

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

ترانه آهنگ رسوا شد دلم از علیرضا قربانی

در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم
گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحب دل کنم

وای به دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد
که پایان ندارد

از گل شنیدم بوی او مستانه رفتم سوی او
تا چون غبار کوی او در کوی جان منزل کند

وای به دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد
که پایان ندارد

دیدی که در گرداب غم از فتنه گردون رهی
افتادمو سرگشته چون امواج دریا شد دلم
افتادمو سرگشته چون امواج دریا شد دلم

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم
Didi Ke Rosva Shod Delam Gharghe Tamana Shod Delam

 

 

 

 دانلود وای به دردی که درمان ندارد علی زند وکیلی

*/=*/=*/=*/=*/=*/=*/=*/=*/=*/=

 دانلود وای به دردی که درمان ندارد علی زند وکیلی

*درخواست شده توسط  کاربران سایت **هنوز پیدا نشده جهت اطلاع رسانی*

این ترانه  از سوی کاربران سایت درخواست شده - درصورت پیدا شدن در سایت قرار میگیره

اگه دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنین تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها دانلود آهنگ رسوا شد دلم دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از شکیلا دیدی که رسوا شد دلم شکیلا mp3 دیدی که رسوا شد دلم مرضیه 320 دانلود آهنگ دیدی که رسوا شد دلم از جهان دیدی که رسوا شد دلم علیرضا قربانی 320 دیدی که رسوا شد دلم افتخاری متن دیدی که رسوا شد دلم سولماز بدری وای به دردی که درمان ندارد علی زند وکیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو