loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ یه دنیا خوشبختی تو راهه,    متن آهنگ خوشبختی میثم ابراهیمی,    دانلود آهنگ شاد میثم ابراهیمی به نام یه دنیا خوشبختی,    دان

حسین بازدید : 51 شنبه 06 مهر 1398



,    دانلود اهنگ یه دنیا خوشبختی تو راهه
,    متن آهنگ خوشبختی میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ شاد میثم ابراهیمی به نام یه دنیا خوشبختی
,    دانلود اهنگ عشقم میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ منو نگاه کن میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ باز بارون از میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو و من
,    اهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه
,    خوشبختی میثم ابراهیمی دانلود

,   

http://sakhamusic.ir/meysam-ebrahimi-called-khoshbakhti/

تو خاطرت عزیزه برای من همیشه
وقتی که هستی تازه این خونه خونه میشه
تمومه احساسمو پیش تو فاش کردم
بخاطر تو بوده هرچی تلاش کردم
میخوام هرشب کنارم راهی قصه ها شی
هرکاری میکنم تا تو کم نداشته باشی
از موقعی که هستی من انگاری یکی دیگم
چشامو زیر رو رو کن بفهمی راست میگم
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون
+++++++
سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم
سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ یه دنیا خوشبختی تو راهه متن آهنگ خوشبختی میثم ابراهیمی دانلود آهنگ شاد میثم ابراهیمی به نام یه دنیا خوشبختی دانلود اهنگ عشقم میثم ابراهیمی دانلود آهنگ منو نگاه کن میثم ابراهیمی دانلود آهنگ باز بارون از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو و من اهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه خوشبختی میثم ابراهیمی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو