loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ محسن یگانه وقتی تو نیستی,    متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه با کیفیت,    آکورد آهنگ وقتی نیستی هرچی غصه است تو صدامه,&nbs

حسین بازدید : 21 شنبه 19 بهمن 1398


,   
,    متن اهنگ محسن یگانه وقتی تو نیستی
,    متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه با کیفیت
,    آکورد آهنگ وقتی نیستی هرچی غصه است تو صدامه
,    وقتی نیستی محسن یگانه ورژن جدید
,    اهنگ بی کلام وقتی نیستی محسن یگانه
,    متن آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه
,    متن اهنگ وقتی نیستی معین
,    متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه
,    وقتی نیستی هرچی بغض تو صدامه
,    متن آهنگ
,        ,   
,

♫♫ از عذاب رفتن تو میسوزم توو اوج غربت
واسه ی بودن با تو ،نداارم یه لحظه فرصت
اینجا اشک توو چشامو به کسی نشون نداادم
اگه بشکنه غرورم خم به ابرووم نمیارم
وقتی نیستی هرچی غصه است تو صداامه
وقتی نیستی هرچی اشکه تو چشاامه
از وقتی رفتی ،دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسووزم
کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم
حالا عکست، تنها یادگاره از تو
خاطراتت، تنها باقی مونده از تو
وقتی نیستی، یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم
کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم
از عذاب رفتن تو، میسوزم تو اوج غربت
واسه ی بودن باا تو ندارم، یه لحظه فرصت
اینجا اشک تو چشامو، به کسی نشون نداادم
اگه بشکنه غرورم،خم به ابروم نمیارم
وقتی نیستی، هرچی غصه است تو صداامه
وقتی نیستی، هرچی اشکه تو چشاامه
از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از غصه رفتنت میسوزم
کاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم
حالا عکست ،تنها یادگاره از تو
خاطراتت،تنها باقی مونده از تو
وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میرنه به این وجودم
کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم







برچسب ها متن اهنگ محسن یگانه وقتی تو نیستی متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه با کیفیت آکورد آهنگ وقتی نیستی هرچی غصه است تو صدامه وقتی نیستی محسن یگانه ورژن جدید اهنگ بی کلام وقتی نیستی محسن یگانه متن آهنگ وقتی رفتی محسن یگانه متن اهنگ وقتی نیستی معین متن آهنگ وقتی نیستی محسن یگانه وقتی نیستی هرچی بغض تو صدامه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو