loading...

اهنگ جدید

تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنیتجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنیکنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخرهنگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعرهچشماتو وا کن منو نگاه کنحالم خرابه برام دعا کنخبر نداری از حال و

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 19 تیر 1398

تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره



چشماتو وا کن منو نگاه کن
حالم خرابه برام دعا کن
خبر نداری از حال و روزم
مهمون قلبت یکی دو روزم
مثل قدیما منو صدا کن
حالم خرابه برام دعا کن


خبر نداری از حال و روزم
مهمون قلبت یکی دو روزم


دلم واسه خودم تنگ شده
چقد صدام بی آهنگ شده
زندگیم بی تو بی رنگ شده
از وقتی قلب تو سنگ شده
منو ازین قفس رها کن
دوباره اسممو صدا کن
یه بار توچشم من نگاه کن
خدافکری به حال ما کن



یه چیزی میگیا
تمومش کن بیا
یه جورایی شدی تازگیا
تمومش کن بیا
تمومش کن بیا
با توام دیوونه
تمومش کن بیا


دیگه مهم نیست واسه من
که رفتنت کار کیه
هیچوقت نشد تا بدونم
حرف حساب تو چیه


اونقده حالم خرابه که اگه
به کسی چیزی بگم از حالم
بدون اینکه خودم خواسته باشم
تو رو از چشم همه میندازم

بگیر دستامو. محکمتر
بگیر دستامو محکمتر
بگیر دستامو محکمتر
بگیر دستامو محکمتر
بگیر دستامو محکمتر
بگیر دستامو محکمتر


اگه خوبم اگه اینجام
یه نفر هست توی دنیام
که مثل کوهپشتمموند همیشه
یه نفر که یهپدیده است
اتفاقی ناب و ویژه است
زندگیمو خالی کرد از کلیشه


واسه این بغضی که دارم
به جز تو هیچی تسکین نیست
تو هم دردی و هم برام
عذابی بیشتر از این نیست
عذاب بالاتر از اینکه
عذاب صبر آثارم
روزا بغض و شبا هق هق
تماشایی شده حالم


فقط به عشق تو از خواب بیدار میشم
حس میکنم تو رو بی اختیار پیشم
فقط به عشق تو دنیا رو دوس دارم
حتی یه لحظه هم تنهات نمیذارم


من با تو فهمیدم تو زندگی
یه چیزایی رو نباید بگی
وقتی زیاد گفتم دوست دام
تبدیل شدم به روز مررگی


چقد ساکته خونه وقتی تو نیستی
چه کم طاقتهخونه وقتی تو نیستی
ببین حال و روز بهم میخوره
چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو