loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ گفتی که تنهام نمیذاری دروغ بود,    دروغ بود گفتی که تنهام نمیزاری,    دانلود اهنگ عماد طالب زاده به نام دروغ بود,    دانلود

حسین بازدید : 51 چهارشنبه 27 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ گفتی که تنهام نمیذاری دروغ بود
,    دروغ بود گفتی که تنهام نمیزاری
,    دانلود اهنگ عماد طالب زاده به نام دروغ بود
,    دانلود دروغ بود عماد طالب زاده
,    دانلود اهنگ کجایی که دنیا منه خسته رو دوره کرده
,    دانلود اهنگ دروغ بود
,    دانلود اهنگ دروغ بود هرچی که گفتی
,    دانلوداهنگ دروغ بود ازعمادطالب زاده
,    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده کجایی

,   

 

https://upmusics.com

دروغ بود گفتی که تنهام نمیذاری دروغ بود هیچ کسی رو جام نمیاری دروغ بود
تو خودت گفتی دوسم داری دروغ بود ♪♪♫♫♪♪♯
دروغ بود وقتی میرفتی منو اصلا ندیدی رو تموم آرزوهام خط کشیدی
من چیکار کردم که اینجوری بریدی

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : پژواک انتظاری ♪♪♫♫♪♪♯
کجایی که دنیا من خسته رو دوره کرده کجایی که میگن دیگه رفته که برنگرده
کجایی کجایی بیبینی واسه حال زارم خدام گریه کرده ♪♪♫♫♪♪♯
کجایی که دنیا من خسته رو دوره کرده کجایی که میگن دیگه رفته که برنگرده
کجایی کجایی بیبینی واسه حال زارم خدام گریه کرده

♪♪♫♫♪♪♯ آهنگسازی : عماد طالب ♪♪♫♫♪♪♯
دروغ بود گفتی که تنهام نمیذاری دروغ بود هیچ کسی رو جام نمیاری دروغ بود
تو خودت گفتی دوسم داری دروغ بود ♪♪♫♫♪♪♯
دروغ بود وقتی میرفتی منو اصلا ندیدی رو تموم آرزوهام خط کشیدی
من چیکار کردم که اینجوری بریدی

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : ABZ ♪♪♫♫♪♪♯
کجایی که دنیا من خسته رو دوره کرده کجایی که میگن دیگه رفته که برنگرده
کجایی کجایی بیبینی واسه حال زارم خدام گریه کرده ♪♪♫♫♪♪♯
کجایی که دنیا من خسته رو دوره کرده کجایی که میگن دیگه رفته که برنگرده
کجایی کجایی بیبینی واسه حال زارم خدام گریه کرده

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ گفتی که تنهام نمیذاری دروغ بود دروغ بود گفتی که تنهام نمیزاری دانلود اهنگ عماد طالب زاده به نام دروغ بود دانلود دروغ بود عماد طالب زاده دانلود اهنگ کجایی که دنیا منه خسته رو دوره کرده دانلود اهنگ دروغ بود دانلود اهنگ دروغ بود هرچی که گفتی دانلوداهنگ دروغ بود ازعمادطالب زاده دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده کجایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو