دانلود آهنگ جدید علی عرب تبار زندگی

Download New Music Ali Arabtabar Zendegi

آهنگ جدید علی عرب تبار بنام زندگی

ببین به تو گیره دلم نرو که میمیره دلم بمون که مریض دل توام

میخوام با تو جور شه دلم نذار

دانلود آهنگ جدید علی عرب تبار زندگی

 

متن آهنگ زندگی از علی عرب تبار

ببین به تو گیره دلم نرو که میمیره دلم بمون که مریض دل توام

bebin be to gire delam naro mimire delam bemon ke mariz del toam

میخوام با تو جور شه دلم نذار

mikham ba to jor she delam nazar

ازت دور شه دلم بگو که عزیز دل توام

azat dor she delam bego aziz del toam

زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی

zendegi ro ba to eshghe hal cheshato eshghe hame chi ro ba to eshghe nemikham nabashi

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره

del man havato dare donya ro ba to dare

مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی

mage mitone bezare to azash joda shi

بمون توو دنیای خودم شدی فقط مال خودم تویی همه عشقمو نفسم

bemon too donyaye khodam shodi faghat mal khodam toei hame eshghamo nafasam

تموم احساس منی شوق توی

tamom ehsas mani shogh toye

ساز منی دلیل عشقو آواز منی

saz mani dalil eshgho avaz mani

زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی

zendegi ro ba to eshghe hal cheshato eshghe hame chi ro ba to eshghe nemikham nabashi

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره

del man havato dare donya ro ba to dare

مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی

mage mitone bezare to azash joda shi

زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی

zendegi ro ba to eshghe hal cheshato eshghe hame chi ro ba to eshghe nemikham nabashi

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره

del man havato dare donya ro ba to dare

مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی

mage mitone bezare to azash joda shi

ترانه آهنگ زندگی از علی عرب تبار

زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی

zendegi ro ba to eshghe hal cheshato eshghe hame chi ro ba to eshghe nemikham nabashi

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره

del man havato dare donya ro ba to dare

مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی

mage mitone bezare to azash joda shi

زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی

zendegi ro ba to eshghe hal cheshato eshghe hame chi ro ba to eshghe nemikham nabashi

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره

del man havato dare donya ro ba to dare

مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی

mage mitone bezare to azash joda shi