loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام تو عشقم شدی,    اهنگ جدید مسعود سعیدی حسی که دارم,    آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام احساس, &n

حسین بازدید : 33 یکشنبه 12 آبان 1398


,   
,    متن آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام تو عشقم شدی
,    اهنگ جدید مسعود سعیدی حسی که دارم
,    آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام احساس
,    آهنگ جدید مسعود سعیدی بمیرم برات
,    متن اهنگ مسعود سعیدی با من بمون
,    اهنگ جدید مسعود سعیدی استرس
,    متن آهنگ مسعود سعیدی تحمل
,    متن اهنگ تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو
,    اهنگ مسعود سعیدی هستم
,   

ترانه و شعر آهنگ تو عشقم شدی مسعود سعیدی

درست تو لحظه ای که فکر نمیکردم یه دفعه دیدم دلم آروم گرفته با تو
تو بهم قول دادی که یادم میاری عشقو همه احساستو تویه چشات دیدم

آره حق با تو بود انگار یه جور احساسه بی تکرار بهت دارم

تو عشقم شدی تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو
تو عشقم شدی تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو

تکست آهنگ تو عشقم شدی مسعود سعیدی

تو پا گذاشتی تویه زندگیم شدی همه کسم آوردی خنده رو لبم
تویی تمومه فکر هر شبم من از ته قلبم دوست دارم

بخند که دیگه نوبته منه نمیذارم دیگه دلت از هیچی بشکنه
به آرزوهات میرسونمت چه حسه خوبی داره داشتنت

آره حق با تو بود انگار یه جور احساسه بی تکرار بهت دارم

تو عشقم شدی تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو
تو عشقم شدی تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو

**

https://www.faratext.com







برچسب ها متن آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام تو عشقم شدی اهنگ جدید مسعود سعیدی حسی که دارم آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام احساس آهنگ جدید مسعود سعیدی بمیرم برات متن اهنگ مسعود سعیدی با من بمون اهنگ جدید مسعود سعیدی استرس متن آهنگ مسعود سعیدی تحمل متن اهنگ تو عشقم شدی همه لحظه هام آروم گرفت با تو اهنگ مسعود سعیدی هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو