loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ بارونه بارونه بارونه حسین عامری بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه بارونه ویرون ، باز منم تنهام ، سردمه بی تو دستاتو میخوام حال

حسین بازدید : 56 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

متن آهنگ بارونه بارونه بارونه حسین عامری

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه ویرون ، باز منم تنهام ، سردمه بی تو دستاتو میخوام

حال من بد شد ، درو روم بستی

میدونم الان ، فکر من هستی

خستم از این شهر ، از غم پاییز

غصه ها میشن ، از چشام لبریز

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

 

 

 

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

دانلود آهنگ جدید حسین عامری بارونه بارونه بارونه

منم موندم و درای بسته

وقتی رفتی دنیا بی تو  واسم عذاب محضه

من همونم که تو بارون داد به دستات زندگی شو

من همونم که تو بارون داد به دستات زندگی شو

خستم از این شهر از غم پاییز

غصه ها میشن از چشام لبریز

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونه دیوونه

 

منبع: تهران دانلود

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز حسین عامری بارونه بارونه بارونه ایرانسل دانلود آهنگ حسین عامری بارونه بارونه بارونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید حسین عامری بارونه بارونه بارونه دانلود آهنگ حسین عامری بارونه بارونه بارونه متن آهنگ حسین عامری بارونه بارونه بارونه دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز حسین عامری بارونه بارونه بارونه همراه اول دانلود ریمیکس حسین عامری بارونه بارونه بارونه دانلود آهنگ حسین عامری بارونه بارونه بارونه با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو