loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ اسب وحشی امیر عظیمیLyrics Music Amir Azimi Asbe Vahshiمتن آهنگ اسب وحشی امیر عظیمیترانه و شعر آهنگ اسب وحشی امیر عظیمیچه زیبا میشود شبهایِ من وقتی که میخندیتویی که در کتاب آفرینش بی همانندیتم

حسین بازدید : 43 پنجشنبه 03 مرداد 1398



متن آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی

Lyrics Music Amir Azimi Asbe Vahshi

متن آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی

ترانه و شعر آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی

چه زیبا میشود شبهایِ من وقتی که میخندی
تویی که در کتاب آفرینش بی همانندی

تمامِ زندگی را خط به خط خواندی برای من
همان روزی که بر حجمِ تنِ من سایه افکندی


شبیه اسب وحشی در میانِ رقصه موهایت
دلم رامِ تو شد اما نگفتی با چه ترفندی

ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد
لبانِ شاعرم را با سکوتت تا که میبندی

تکست آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی

هنوز از اشتیاقِ خنده ی گرم تو میسوزم
چگونه ماهِ من از آسمانت باز دل کندی

من و تو در خیاله ما شدن خوشبخته خوشبختیم
چه میشد تا همیشه تا ابد بر من بپیوندی

شبیه اسب وحشی در میانِ رقصه موهایت
دلم رامِ تو شد اما نگفتی با چه ترفندی

ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد
لبانِ شاعرم را با سکوتت تا که میبندی



منبع . فراتکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز اسب وحشی امیر عظیمی همراه اول متن آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی متن آهنگ تکست اهنگ اسب وحشی امیر عظیمی اسب وحشی امیر عظیمی شعر اهنگ اسب وحشی امیر عظیمی تکست آهنگ دانلود آهنگ اسب وحشی امیر عظیمی کد آهنگ پیشواز اسب وحشی امیر عظیمی ایرانسل متن ترانه اسب وحشی امیر عظیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو