loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو ایرانسل,دانلود موزیک,متن آهنگ رضا بهرام مو به مو + دانلود,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ جدید رضا بهرام مو به مو ,دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو ,دانلود آهنگ رضا بهرام مو ب

حسین بازدید : 45 شنبه 12 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو ایرانسل,دانلود موزیک,متن آهنگ رضا بهرام مو به مو + دانلود,دانلود اهنگ ,دانلود آهنگ جدید رضا بهرام مو به مو ,دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو ,دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو بهمراه متن,تکست اهنگ,تکست آهنگ رضا بهرام مو به مو ,متن آهنگ رضا بهرام مو به مو ,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو همراه اول,متن آهنگ,دانلود آهنگ mp3 رضا بهرام مو به مو ,کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو ,دانلود اهنگ جدید,شعر آهنگ رضا بهرام مو به مو ,دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو به همراه متن,دانلود آهنگ زیبای رضا بهرام مو به مو ,آکورد آهنگ رضا بهرام مو به مو ,

 

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام مو به مو

Reza Bahram | Moo Be Moo

مو به مو قدم قدم به زلف تو قسم قسم رسیده عشق تو به جان من
به یاد تو نفس نفس بریده ام از این قفس زندان است جهان من
عشقت چرا تاوان من شد رفتی غمت پایان من شد
از هر گناهی توبه کردم چشمان تو ایمان من شد
تورا چون جان خود میدانمت

تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم
مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی

من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم

دانلود آهنگ با کیفیت (۳۲۰)

دانلود آهنگ با کیفیت (۱۲۸)

tabanmusic.com








برچسب ها کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو ایرانسل دانلود موزیک متن آهنگ رضا بهرام مو به مو + دانلود دانلود اهنگ دانلود آهنگ جدید رضا بهرام مو به مو دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو بهمراه متن تکست اهنگ تکست آهنگ رضا بهرام مو به مو متن آهنگ رضا بهرام مو به مو کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو همراه اول متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 رضا بهرام مو به مو کد آهنگ پیشواز رضا بهرام مو به مو دانلود اهنگ جدید شعر آهنگ رضا بهرام مو به مو دانلود آهنگ رضا بهرام مو به مو به همراه متن دانلود آهنگ زیبای رضا بهرام مو به مو آکورد آهنگ رضا بهرام مو به مو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو