loading...

اهنگ جدید

    ,دانلود آهنگ یکی یه دونه دلم باش ,ریمیکس اهنگ یکی یدونه دلم باش ,دانلود اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس ,دانلود اهنگ سامان جلیلی یکی یدونه دلم باش ,دانلود اهنگ مهدی احمدوند یکی یدونه

حسین بازدید : 89 سه شنبه 21 خرداد 1398

 

 

,دانلود آهنگ یکی یه دونه دلم باش

,ریمیکس اهنگ یکی یدونه دلم باش

,دانلود اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس

,دانلود اهنگ سامان جلیلی یکی یدونه دلم باش

,دانلود اهنگ مهدی احمدوند یکی یدونه دلم باش

,دانلود ریمیکس اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی

,دانلود ریمیکس از دل بیقرارم سامان جلیلی

,اهنگ سامان جلیلی از دل بی قرارم

,دانلود اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320

از دل بی قرارم ، ناسازگارم

آخ گله ها که دارم

حسرت شده که یک شب

آروم و بی تب ، سر رو بالش بذارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

این دلِ بی قرارم ، پیِ بهانه ـَست

حالش چه عاشقانه ـَست

هر چی میگم که بس کن ، این احمقانه ـَس

انگاری دل دیوانه ـَست

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

آخه عشق که نیست زوری

از بده روزگارم آروم ندارم

وای که چه حالی دارم

هی دلِ بیقرارم بمون کنارم

بی تو تموم کارم

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

هی به دلم دوباره

میگم که ای مست رفته حواست از دست

هی سرِ کار میذاره تو رو دوباره

سر به هوایی از بس

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

مگه دل تو بیکاری ، بسه مردم آزاری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

یکی یه دونه ی دلم باش

یه روزی بشی عاشقم کاش

نکنی ازم دوری ، تنهام نذار این جوری

یه دیوونه مثِ خودم باش

بشی دیوونه ی دلم کاش

میگی مگه مجبوری ، آخه عشق که نیست زوری

cdmusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ یکی یه دونه دلم باش ریمیکس اهنگ یکی یدونه دلم باش دانلود اهنگ یکی یدونه دلم باش ریمیکس دانلود اهنگ سامان جلیلی یکی یدونه دلم باش دانلود اهنگ مهدی احمدوند یکی یدونه دلم باش دانلود ریمیکس اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی دانلود ریمیکس از دل بیقرارم سامان جلیلی اهنگ سامان جلیلی از دل بی قرارم دانلود اهنگ از دل بیقرارم سامان جلیلی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو