loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ سر حرفم هستم اخه قلبم دستم,    متن آهنگ ای هوار هوار,    متن اهنگ رضالون هوار هوار,    متن آهنگ هوار هوار,    م

حسین بازدید : 49 جمعه 09 اسفند 1398


,    متن اهنگ سر حرفم هستم اخه قلبم دستم
,    متن آهنگ ای هوار هوار
,    متن اهنگ رضالون هوار هوار
,    متن آهنگ هوار هوار
,    متن اهنگ هوار هوار پاکستانی
,    متن آهنگ
,   

میگن تابستون تموم شده
ولی ما همچنان دلامون گرمه
 
سر حرفم هستم آخه قلبم دستم فقط کشش داره به تو
به دلت دل بستم سر حرفم هستم آخه بت وابسته م
عاشقونه قطعا تا تهش من هستم
من تو رو میخوام خیلی مسمم
ما باید بمونیم کنار هم
من برات جونمو میدم توو دلت نمونه یه ذره غم
هوار هوار یه جوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار من می‌خوام ببینمت روزی سه بار
هوار هوار یه جوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار مطلقأ حتی یه روز تنهام نزار
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ رضالون بنام هوار هوار

♫♫♫♫♫♫
نه دیگه هیچی نگو هیس آخه دست خودم نیس
جز تو هیچکی باهام نیس
تو سفت بگیر دستامو آخه شدی دنیامو
با تو رو ابرامو … بدو بدو …
 
هوار هوار یجوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار من میخوام ببینمت روزی سه بار
هوار هوار یجوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار مطلقأ حتی یه روز تنهام نزار
(۲بار)
♫♫♫♫♫♫
سر حرفم هستم آخه قلبم دستم فقط کشش داره به تو
به دلت دل بستم سر حرفم هستم آخه بت وابستم
عاشقونه قطعا تا تهش من هستم
من تورو میخوام خیلی مسمم
ما باید بمونیم کنار هم ، بدو بدو …
من برات جونمو میدم توو دلت نمونه یه ذره غم
هوار هوار یه جوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار من میخوام ببینمت روزی سه بار
هوار هوار یه جوری عاشقتم دیوونه وار
هوار هوار مطلقأ حتی یه روز تنهام نزار







برچسب ها متن اهنگ سر حرفم هستم اخه قلبم دستم متن آهنگ ای هوار هوار متن اهنگ رضالون هوار هوار متن آهنگ هوار هوار متن اهنگ هوار هوار پاکستانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو