loading...

اهنگ جدید

آهنگ حالا که رفتی مهرشاد متروکوقتی ازت دورم باور ندارمبستم چشامو شاید ببینمت کنارمدستای گرم تو از من چه دورهبگو همش یه خوابه تموم انتظارچجوری باور من شد تو بدون من نمیریچجوری دلت میومد منو به بازی بگی

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 03 آبان 1397


آهنگ حالا که رفتی مهرشاد متروک


وقتی ازت دورم باور ندارم
بستم چشامو شاید ببینمت کنارم
دستای گرم تو از من چه دوره
بگو همش یه خوابه تموم انتظار

چجوری باور من شد تو بدون من نمیری
چجوری دلت میومد منو به بازی بگیری
میدونم همش خیاله میدونم ازم تو دوری
میخوام مثل تو بد شم نمیدونم چه جوری

چجوری باور من شد تو بدون من نمیری
تو همونی که میگفتی بی من از زمونه سیری
دیگه شوقی تو دلم نیست واسه ی به تو رسیدن
نتونستم با تو باشم دلمو ازت بریدم

آهنگ حالا که رفتی مهرشاد متروک و نیلوفر
Mehrshad Matrook Ft. Niloofar - Hala Ke Rafti


وقتی ازت دورم باور ندارم
بستم چشامو شاید ببینمت کنارم
دستای گرم تو از من چه دوره
بگو همش یه خوابه تموم انتظار

چجوری باور من شد تو بدون من نمیری
چجوری دلت میومد منو به بازی بگیری
میدونم همش خیاله میدونم ازم تو دوری
میخوام مثل تو بد شم نمیدونم چه جوری

چجوری باور من شد تو بدون من نمیری
تو همونی که میگفتی بی من از زمونه سیری
دیگه شوقی تو دلم نیست واسه ی به تو رسیدن
نتونستم با تو باشم دلمو ازت بریدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو