loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و فریدون,    دانلود اهنگ یاسر محمودی و پویان,    دانلود آهنگ یاسر محمودی بزن بارون,    اهنگ نفرین به تو نف

حسین بازدید : 45 دوشنبه 26 فروردین 1398



,    دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و فریدون
,    دانلود اهنگ یاسر محمودی و پویان
,    دانلود آهنگ یاسر محمودی بزن بارون
,    اهنگ نفرین به تو نفرین به عشق

,   


 

نفرین به حسی که بهت داشتم

به خاطراتی که برام ساختی

نفرین به حالی که الان دارم

تو منو به این روز انداختی

من که سرم گرم نبود هیچوقت

تو باعث این همه درد بودی

تا که علاقم به تو پیدا شد

با من ازاون روز دیگه سرد بودی

نفرین به تو به عشق به این حالم

به دلخوشی های که چشم خورده

be delkhoshi haye ke cheshm khorde

نفرین به بخت به آرزو به تقدیر

nefrin be bakht be arezo be taghdir

به اون کسی که قلبتو برده

be on kasi ke ghalbeto borde

اگه هنوز این آخرین راهه

تموم احساسمو پس میگیرم

نفرین به تو که اومدی تو دنیام

من میرم و یه روز یه جا میمرم

مقصر این همه عشق تو بودی

خودت یه راهی رو برام وا کن

خودت از این دقیقه ها جدا شو

برای دل کندن من دعا کن

نفرین به تو به عشق به این حالم

به دلخوشی های که چشم خورده

be delkhoshi haye ke cheshm khorde

نفرین به بخت به آرزو به تقدیر

nefrin be bakht be arezo be taghdir

به اون کسی که قلبتو برده

be on kasi ke ghalbeto borde

ترانه آهنگ نفرین به تو از یاسر محمودی و پویان

تموم احساسمو پس میگیرم

نفرین به تو که اومدی تو دنیام

من میرم و یه روز یه جا میمرم

مقصر این همه عشق تو بودی

خودت یه راهی رو برام وا کن

خودت از این دقیقه ها جدا شو

برای دل کندن من دعا کن

نفرین به تو به عشق به این حالم

به دلخوشی های که چشم خورده

be delkhoshi haye ke cheshm khorde

نفرین به بخت به آرزو به تقدیر

nefrin be bakht be arezo be taghdir

به اون کسی که قلبتو برده

be on kasi ke ghalbeto borde

https://www.bibakmusic.com/15627/music-yaser-mahmoudi-and-pouyan-nefrin-be-to.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و فریدون دانلود اهنگ یاسر محمودی و پویان دانلود آهنگ یاسر محمودی بزن بارون اهنگ نفرین به تو نفرین به عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو