loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 چو لیلی و مجنون فسانه شود,    دانلود آهنگ mp3 ای ساربان لیلای من کجا میبری بامداد فلاحتی,    دانلود آهنگ mp3 ای ساربان بامداد فلاحتی ب

حسین بازدید : 679 یکشنبه 27 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 چو لیلی و مجنون فسانه شود
,    دانلود آهنگ mp3 ای ساربان لیلای من کجا میبری بامداد فلاحتی
,    دانلود آهنگ mp3 ای ساربان بامداد فلاحتی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 ای کاروان لیلای من کجا میبری محسن نامجو
,    دانلود آهنگ mp3 بامداد فلاحتی با کیفیت 320
,    ای ساربان ای کاروان همایون خرم
,    ای ساربان ای کاروان لیلای من کجا میبری بامداد فلاحتی
,    دانلود آهنگ mp3 قدیمی ای کاروان
,    دانلود آهنگ mp3 ای کاروان همایون خرم
,    دانلود اهنگ
,   

 

ای ساربان ای کاروان لیلای من کجا میبری

با بردن لیلای من جان و دل مرا میبری

ای ساربان ای کاروان لیلای من کجا میبری

با بردن لیلای من جان دل مرا میبری

ای ساربان کجا میروی , لیلای من چرا میبری

ای ساربان کجا میروی , لیلای من چرا میبری

در بستن پیمان ما تنها گواه ما شد خدا

تا این جهان بر پا بود این عشق ما بماند به جا(۲بار)

ای ساربان کجا میروی , لیلای من چرا میبری

ای ساربان کجا میروی , لیلای من چرا میبری

****

تمامی دینم به دنیای فانی , شراره ی عشقی که شد زندگانی

به یاد یاری خوشا قطره اشکی , ز سوز عشقی خوشا زندگانی

همیشه خدایا محبت دلها , به دلها بماند بسان دل ما

چو لیلی و مجنون فسانه شود , حکایت ما جاودانه شود

چو لیلی و مجنون فسانه شود , حکایت ما جاودانه شود

****

تو اکنون ز عشقم گریزانی

غمم را ز چشمم  نمیخوانی

تو اکنون ز عشقم گریزانی

غمم را ز چشمم  نمیخوانی

تو از عاشقی چه میدانی ؟؟

پس از تو نمودن برای خدا , تو مرگ دلم را ببینو برو

پس از تو نمودن برای خدا , تو مرگ دلم را ببینو برو

چو طوفان سختی ز شاخه‌ ی غم , گل هستی‌ ام را بچین و برو

که هستم من آن تک درختی , که در پای طوفان نشسته

همه شاخه های وجودش ز خشم طبیعت شکسته

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 چو لیلی و مجنون فسانه شود دانلود آهنگ mp3 ای ساربان لیلای من کجا میبری بامداد فلاحتی دانلود آهنگ mp3 ای ساربان بامداد فلاحتی با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 ای کاروان لیلای من کجا میبری محسن نامجو دانلود آهنگ mp3 بامداد فلاحتی با کیفیت 320 ای ساربان ای کاروان همایون خرم ای ساربان ای کاروان لیلای من کجا میبری بامداد فلاحتی دانلود آهنگ mp3 قدیمی ای کاروان دانلود آهنگ mp3 ای کاروان همایون خرم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو