loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ بگو ازم چی میخوای,    دانلود آهنگ بگو از من چی میخوای برقص با من تا فردا,    دانلود اهنگ بهداد و استرلا فراری,    دانلود مو

حسین بازدید : 343 شنبه 21 مهر 1397




,    دانلود اهنگ بگو ازم چی میخوای
,    دانلود آهنگ بگو از من چی میخوای برقص با من تا فردا
,    دانلود اهنگ بهداد و استرلا فراری
,    دانلود موزیک ویدیو بهداد و استرلا فراری
,    دانلود اهنگ برقص با من تا فردا
,    دانلود اهنگ فراری
,    دانلود اهنگ فراری از بهداد
,    متن اهنگ فراری از بهداد و استرلا
,    دانلود آهنگ من اینو میخوام که باشی کنارم

,   

http://japanmusic.ir

متن آهنگ

میدونم دیگه دوسم نداری
میری باز تنهام میزاری
شدی از دست من فراری
میدونم تو دلت شکسته
شدی از دست من تو خسته
تو ولی نرو دوباره
آخه یه وقتا میشی تو تنها
یاد قدیما اشکات میریزه
من میدونم اگه نباشم
دلت میگیره میشی دیوونه
یه امشب بیا دوباره
بشی تو مهتاب من ستاره
برقص تو امشب باز کنارم
که با تو مستم غمی ندارم
حالا پیکا بالا وای
بگو از من چی میخوای
برقص با من تا فردا
شدیم عاشق ترین ما

من اینو میخوام که همیشه باشی کنارم
تو باشی دارو ندارم بگم دوست دارم
نگاهت گرمو پر از احساسه
لجبازیای خاصت دل منو برده
من همیشه تورو میخواستم
تو دعوا و توی آشتی
حتی وقتی منو تنها میذاشتی
فکر میکردم اگه نباشی
بری و دیگه عاشقم نباشی
یه لحظه طاقت ندارم
میمیرم بدون تو

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ بگو ازم چی میخوای دانلود آهنگ بگو از من چی میخوای برقص با من تا فردا دانلود اهنگ بهداد و استرلا فراری دانلود موزیک ویدیو بهداد و استرلا فراری دانلود اهنگ برقص با من تا فردا دانلود اهنگ فراری دانلود اهنگ فراری از بهداد متن اهنگ فراری از بهداد و استرلا دانلود آهنگ من اینو میخوام که باشی کنارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو