loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ بیکلام گل میخک سفید با خودت برام بیار,دانلود آهنگ جدید گل میخک سفید با خودت برام بیار,دانلود آهنگ گل میخک سفید با خودت برام بیار با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,م

حسین بازدید : 99 یکشنبه 18 فروردین 1398

دانلود آهنگ بیکلام گل میخک سفید با خودت برام بیار,دانلود آهنگ جدید گل میخک سفید با خودت برام بیار,دانلود آهنگ گل میخک سفید با خودت برام بیار با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,متن آهنگ گل میخک سفید با خودت برام بیار ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل میخک سفید با خودت برام بیار ,کد آهنگ پیشواز همراه اول گل میخک سفید با خودت برام بیار ,Download Music,گل میخک سفید با خودت برام بیار,

شب شد و ستاره تو آسمون نشسته
زیر نور مهتاب چارقد آبی بسته
پیرهنش مخملی همرای ریزه ریزه دلارام
ماه که دست نخورده گل به سرش میریزه

سر راهت که میاد جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار
سر راهت که میاد جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار

شب شد و ستاره با پیرهن قشنگش
داره با ناز میاد با کفش نقره رنگش
تو به هر بهونه میای به دیدار من
میدونم دوست داری یه روز بشی یار من

سر راهت که میای جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار

تا میام توبه کنم که اسیرت نشم
تا میخوام دلبرک سر به زیرت نشم
تا میام سفر کنم برم از دیارت
غزل خدافظی بشه یادگارت

هر بار با زبون بازی برام یه قصّه می سازی
قربون صدقه م میری تا که دلم بشه راضی
هر بار با زبون بازی برام یه قصّه می سازی
قربون صدقه م میری تا که دلم بشه راضی

سر راهت که میای جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار
سر راهت که میای جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار

تا میام توبه کنم که اسیرت نشم
تا میخوام دلبرک سر به زیرت نشم
تا میام سفر کنم برم از دیارت
غزل خدافظی بشه یادگارت
هر بار با زبون بازی برام یه قصّه می سازی
قربون صدقه م میری تا که دلم بشه راضی
هر بار با زبون بازی برام یه قصّه می سازی
قربون صدقه م میری تا که دلم بشه راضی

سر راهت که میای جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار
سر راهت که میای جون عاشق جون یار
گل میخک سفید با خودت برام بیار

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام گل میخک سفید با خودت برام بیار دانلود آهنگ جدید گل میخک سفید با خودت برام بیار دانلود آهنگ گل میخک سفید با خودت برام بیار با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ متن آهنگ گل میخک سفید با خودت برام بیار کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل میخک سفید با خودت برام بیار کد آهنگ پیشواز همراه اول گل میخک سفید با خودت برام بیار Download Music گل میخک سفید با خودت برام بیار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو