loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ عاشقونه باز بی بهونه علی رزاقی موزیک احساسی علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید عاشقونه باز بی بهونه میخوامت و میخوامت آی دیوونه من ع

حسین بازدید : 29 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ عاشقونه باز بی بهونه علی رزاقی

موزیک احساسی علی رزاقی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

عاشقونه باز بی بهونه

میخوامت و میخوامت آی دیوونه

من عاشقونه با تو میمونم

واسه چشمای ناز تو میخونم

تو نباشی از من جداشی

چیزی از من نمیمونه عزیزم

عشق منی تو جون منی

آهنگ من عاشقونه با تو میمونم علی رزاقی

نکنه که بری و دل بکنی

تو عمره من تو جون من

میدونی من یه دیوونم

مثل جونی تو دنیامی

مثل عشقی تو رویامی

ستاره توی شبهامی

تو تنها تو تو تنهایی

یه دیوونم یه دیوونه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو