loading...

اهنگ جدید

علی زند وکیلی با نام جاده شب,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی زند وکیلی با نام جاده شب ,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی زند وکیلی با نام جاده ش

حسین بازدید : 223 شنبه 03 فروردین 1398

علی زند وکیلی با نام جاده شب,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی زند وکیلی با نام جاده شب ,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی زند وکیلی با نام جاده شب ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی با نام جاده شب,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام علی زند وکیلی با نام جاده شب,متن آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب ,

https://naslemusic.com

متن آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب

 

رفتی از دنیای خاموشم صدایت را گرفتن
غصه های کهنه برگشتن و جایت را گرفتن
در کجای جاده شب راه تو از من جدا شد
در کجای قصه از من دست هایت را گرفتن
گرچه شاید روز دیدار تو در تقویم من نیست
با نگاهت تا شب جان دادنم همراه من باش
من که برگی در شب پایان پاییز غریبم
لااقل تا لحظه افتادنم همراه من باش
بی تو میدانم بی تو میدانم که من میمانم و این جاده های بی رسیدن
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض
بی تو میدانم بی تو میدانم که من میمانم و این جاده های بی رسیدن
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض


مثل یک آهوی زخمی در شبی برفی اسیرم
از کجای شام تاریکم سراغت را بگیرم
دست هایت را نگیر از من که در پایان راهم
یک نفس همراهیم کن من که میخواهم بمیرم
بی تو میدانم بی تو میدانم که من میمانم و این جاده های بی رسیدن
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض
بی تو میدانم بی تو میدانم که من میمانم و این جاده های بی رسیدن
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض

https://naslemusic.com







برچسب ها علی زند وکیلی با نام جاده شب دانلود آهنگ دانلود آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی زند وکیلی با نام جاده شب کد آهنگ پیشواز همراه اول علی زند وکیلی با نام جاده شب دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی با نام جاده شب Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام علی زند وکیلی با نام جاده شب متن آهنگ علی زند وکیلی با نام جاده شب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو