loading...

اهنگ جدید

به قربون نگاهت یار برگرد به قربون نگاهت یار برگرد ببوسم هر دو پایت یار برگرد ببوسم هر دو پایت تا به زانو برای خواستنت ای یار برگرد شکایت از جدایی میکنم شکایت از جدایی میکنم ندانم بی وفایی میکنم

حسین بازدید : 41 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

به قربون نگاهت یار برگرد

به قربون نگاهت یار برگرد

ببوسم هر دو پایت یار برگرد

ببوسم هر دو پایت تا به زانو

برای خواستنت ای یار برگرد

شکایت از جدایی میکنم

شکایت از جدایی میکنم

ندانم بی وفایی میکنم مو

دانلود آهنگ چهار بیتی محلی به قربون نگاهت یار برگرد

نمیبینم صدای نیکیم را

به هر کس آشنایی میکنم مو

هی عزیزم

ای کبوتر بی دلم ای از عطار پرسید

الله جان ای درازای شب از بیمار پرسید

محبوب من ای

ای رفیقان ای رفیقان جرم گی هربار پرسند

الله جان ای تو که جانو دلی ای هربار پرسی محبوب من

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو