loading...

اهنگ جدید

    من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه گل عاشقی مون صورتی باشه عشق آخری باشه من همونم همون عاشق خجال

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

 

 

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه
گل عاشقی مون صورتی باشه عشق آخری باشه
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی


دستو پامو گم میکنم هول میکنم وقتی تورو میبینمت

 

سر به هوا میشم و باز از توی باغچه میچینمت
رنگ چشات رنگ عشل پیش تو نگام جون میگیره
وقتی که میخندی دلم رنگین کمون میگیره
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی


من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

naslemusic.com 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ عاشق خجالتی فرزاد فرخ با کیفیت 320 متن آهنگ عاشق خجالتی فرزاد فرخ کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق خجالتی فرزاد فرخ دانلود آهنگ بیکلام عاشق خجالتی فرزاد فرخ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق خجالتی فرزاد فرخ دانلود آهنگ جدید عاشق خجالتی فرزاد فرخ متن آهنگ عاشق خجالتی فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو