loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی دوستم نداشتی تو,    غمگین ترین اهنگ ایمان غلامی,    ایمان غلامی تنهایی,    دانلود آهنگ ایمان غلامی ای کاش, 

حسین بازدید : 126 یکشنبه 07 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی دوستم نداشتی تو
,    غمگین ترین اهنگ ایمان غلامی
,    ایمان غلامی تنهایی
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی ای کاش
,    دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی
,    آهنگ ایمان غلامی بی وفایی کار هر دقیقته
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم
,    دانلود آهنگ بی معرفت از ایمان غلامی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ اشکامو پنهونی دارم میریزم از ایمان غلامی

,   

 

متن آهنگ دروغ از ایمان غلامی

♪ ♪ توجیه کاراتو تغییر و انکارت
♪ ♪ سردی دستاتو تغییر رفتارت
♪ ♪ این ها همه میگه این اخر راهه
♪ ♪ عمر خوشی هامون یک خواب کوتاهه
♪ ♪ دوسم نداشتی تو من اینو میدونم
♪ ♪ چیزی نگی هم ، من چشماتو میخونم
♪ ♪ حسی بهم میگه، تو رفتنی هستی
♪ ♪ دیشب خودم دیدم ساکت رو میبستی
♪ ♪ افسوس دروغاتو من ساده بخشیدم
♪ ♪ چیزی نگفتم بت هربار ک رنجیدم
♪ ♪ عمری تظاهر بود این عشق و این احساس
♪ ♪ حس میکنم بی تو پایان این دنیاست
♪ ♪ دوسم نداشتی تو من اینو میدونم
♪ ♪ چیزی نگی هم ، من چشماتو میخونم
♪ ♪ حسی بهم میگه، تو رفتنی هستی
♪ ♪ دیشب خودم دیدم ساکت رو میبستی

 

http://toahang.ir/4256-2/

دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download Now!







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی دوستم نداشتی تو غمگین ترین اهنگ ایمان غلامی ایمان غلامی تنهایی دانلود آهنگ ایمان غلامی ای کاش دانلود آهنگ گریه نکن ایمان غلامی آهنگ ایمان غلامی بی وفایی کار هر دقیقته دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم دانلود آهنگ بی معرفت از ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ اشکامو پنهونی دارم میریزم از ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو