loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ روزای رفته,    متن اهنگ روزای رفته معین زد,    دانلود اهنگ روزای رفته معین زد,    اکورد روزای رفته معین زد

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 08 خرداد 1398


,   
,    متن اهنگ روزای رفته
,    متن اهنگ روزای رفته معین زد
,    دانلود اهنگ روزای رفته معین زد
,    اکورد روزای رفته معین زد
,    اکورد اهنگ روزای رفته معین زد
,    دانلود اهنگ میاد ی روزی اون موهاش مشکیه
,    معین زد روزای رفته
,    اون خاطراتمه روزای رفتمه
,    میاد یه روزی اون موهاش مشکی

 

دادی به پای من هر چی که داشتی لعنت به من چرا تویه این خونه جاش نی
تو عاشقه منی من گیر قبلمم چشمام دستمه اشکام این قلم

من رو به حاله من سخته برای تو تف به تمامه من کارت تمامه تو
من ماله تو ولی من دیگه نیستم باید برید و من اینجا باید بایستم باید بایستم

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

تکست آهنگ روزای رفته معین زد

تو بعد من یعنی من بعد رفتنش برگی که باد برد شاید بادا آوردنش
من میرمو تو گم انگیزه هات مرد خیره شدی به عکس با اون تسبیحه گردنش

دلگیرم از همه دلگیر این غمه من عاشقه توام تو عاشقه همه
اون قلبه من رو برد من قلبه تو ولی سیب رو هوا نگاه هی چرخ میزنه

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه هر کی بپرسه من میگم بهش کیه
اون خاطراتمه روزایه رفتمه اون معنیه تمومه این شعرای دفتره

https://www.faratext.com







برچسب ها متن اهنگ روزای رفته متن اهنگ روزای رفته معین زد دانلود اهنگ روزای رفته معین زد اکورد روزای رفته معین زد اکورد اهنگ روزای رفته معین زد دانلود اهنگ میاد ی روزی اون موهاش مشکیه معین زد روزای رفته اون خاطراتمه روزای رفتمه میاد یه روزی اون موهاش مشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو