loading...

اهنگ جدید

خاطره هارو یاد بیار مرور بکن تو با خودت مگه میتونی خاک کنی احساستو توی دلت تو فکر میکردی که برم تمومم میشه این خاطرات من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست

حسین بازدید : 25 دوشنبه 05 خرداد 1399

خاطره هارو یاد بیار مرور بکن تو با خودت

مگه میتونی خاک کنی احساستو توی دلت

تو فکر میکردی که برم تمومم میشه این خاطرات

من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام

من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام

برو ولی اینو بدون جایی نداری پیش من

دیگه تموم شد همه چی مرده شدی برای من

این فراموشی محاله واسه تو مثل عذابه

برو ولی بدون که این جدایی واسه ی تو نیازه نیازه نیازه

خاطره هارو یاد بیار مرور بکن تو با خودت

مگه میتونی خاک کنی احساستو توی دلت


تو فکر میکردی که برم تمومم میشه این خاطرات

من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام

من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام

به خدا سخته برام تحمل این همه غم

بسه این غما و تاریکی و بغض ماتم و شب

باید فراموش بکنم این حس وابستگی رو

باید تمومش بکنیم احساس دلبستگی رو

باید تمومش بکنیم احساس دلبستگی رو

برو ولی اینو بدون جایی نداری پیش من

دیگه تموم شد همه چی مرده شدی برای من

این فراموشی محاله واسه تو مثل عذابه

برو ولی اینو بدون که این جدایی واسه تو نیازه نیازه نیازه

خاطره ها رو یاد بیار مرور بکن تو با خودت

مگه میتونی خاک کنی احساستو توی دلت

تو فکر میکردی که برم تمومم میشه این خاطرات

من میدونم چند روز دیگه زنده میشه حست برام

من میدونم چند روز دیگه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

منبع ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو