loading...

اهنگ جدید

کلیپ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,آکورد آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,ریمیکس  چارتار آسمان هم زمین می خورد,دانلود اهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  چارتار آسمان هم زمین می خورد,

حسین بازدید : 98 سه شنبه 18 دی 1397

کلیپ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,آکورد آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,ریمیکس  چارتار آسمان هم زمین می خورد,دانلود اهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  چارتار آسمان هم زمین می خورد,دانلود آهنگ جدید از  چارتار آسمان هم زمین می خورد,متن آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  چارتار آسمان هم زمین می خورد,تک آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,کد آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,nice music mp3,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ  چارتار آسمان هم زمین می خورد,دانلود mp3  چارتار آسمان هم زمین می خورد,موزیک ویدیو  چارتار آسمان هم زمین می خورد,تکست موزیک  چارتار آسمان هم زمین می خورد,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,متن ترانه  چارتار آسمان هم زمین می خورد,Download New Music,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,

 

 

صدایم را به یاد آر , اگر آواز غمگینی به پا شد

من این شعر گرانم کـه , از ارزان و ارزانی جدا شد

من هر چه ام با تو زیبا ترم , بر عاشقت آفرینی بگو

تابیده ام من به شعر تنت , می خوانمت خط به خط مو به مو

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تند و پیراهنت

شک نکن من که هیچ , آسمان هم زمین می خورد

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تند و پیراهنت

شک نکن من کـه هیچ , آسمان هم زمین می خورد

صدایم را به یاد آر , اگر آواز غمگینی به پا شد

من این شعر گرانم که , از ارزان و ارزانی جدا شد

من هر چه ام با تو زیبا ترم , بر عاشقت آفرینی بگو

تابیده ام من به شعر تنت , می خوانمت خط به خط مو به مو

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تند و پیراهنت

شک نکن من کـه هیچ , آسمان هم زمین می خورد

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تند و پیراهنت

شک نکن من که هیچ , آسمان هم زمین می خورد

 

منبع: نیوسانگ

 

دانلود آهنگ

 








برچسب ها کلیپ چارتار آسمان هم زمین می خورد آکورد آهنگ چارتار آسمان هم زمین می خورد ریمیکس چارتار آسمان هم زمین می خورد دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول چارتار آسمان هم زمین می خورد دانلود آهنگ جدید از چارتار آسمان هم زمین می خورد متن آهنگ چارتار آسمان هم زمین می خورد کد آهنگ پیشواز ایرانسل چارتار آسمان هم زمین می خورد تک آهنگ چارتار آسمان هم زمین می خورد کد آهنگ چارتار آسمان هم زمین می خورد nice music mp3 دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ چارتار آسمان هم زمین می خورد دانلود mp3 چارتار آسمان هم زمین می خورد موزیک ویدیو چارتار آسمان هم زمین می خورد تکست موزیک چارتار آسمان هم زمین می خورد دانلود آهنگ با لینک مستقیم متن ترانه چارتار آسمان هم زمین می خورد Download New Music دانلود اهنگ درخواستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو