loading...

اهنگ جدید

 آهنگ قرارمون احسان غیبی » تنظیم : الیاس شیرزادقرارمون عبور از لحظه ها بودنه اینکه من برم تنها بمونیقرارمون حضور خنده ها بودبه امیدی که پیش هم بمونیمشکستی قلب منو ، نشکنه قلبتو کسیخدا کنه

حسین بازدید : 79 شنبه 27 مرداد 1397

 آهنگ قرارمون احسان غیبی


» تنظیم : الیاس شیرزاد
قرارمون عبور از لحظه ها بود
نه اینکه من برم تنها بمونی
قرارمون حضور خنده ها بود
به امیدی که پیش هم بمونیم

شکستی قلب منو ، نشکنه قلبتو کسی
خدا کنه به هر کی آرزو داری برسی
شکست این بغض دلم تو لحظه های بی کسی
حالا من موندم غریبی ، تنهایی ، دل واپسی



شکستی قلب منو ، نشکنه قلبتو کسی
خدا کنه به هر کی آرزو داری برسی
شکست این بغض دلم تو لحظه های بی کسی
حالا من موندم غریبی ، تنهایی ، دل واپسی

شکستی ، شکستی قلبمو ، دستمو پس زدی
چه ساده اسممو خط زدی
نفس عشقت دلگیره ، میمیره کسی 
که تو یه روزی از پیش اون پر زدی
قسمت من شده ، کم شده عشقت به من
دیدی یه روزی بریدی و رفتی از پیش من
رفتنت مرگمه ، وقت رفتن منه
می خوام آروم باشم از آسمون دل بکنه

شکستی قلب منو ، نشکنه قلبتو کسی
خدا کنه به هر کی آرزو داری برسی
شکست این بغض دلم تو لحظه های بی کسی
حالا من موندم غریبی ، تنهایی ، دل واپسی
شکستی قلب منو ، نشکنه قلبتو کسی
خدا کنه به هر کی آرزو داری برسی
شکست این بغض دلم تو لحظه های بی کسی
حالا من موندم غریبی ، تنهایی ، دل واپسی

شکستی ، شکستی قلبمو ، دستمو پس زدی
چه ساده اسممو خط زدی
نفس عشقت دلگیره ، میمیره کسی 
که تو یه روزی از پیش اون پر زدی
قسمت من شده ، کم شده عشقت به من
دیدی یه روزی بریدی و رفتی از پیش من
رفتنت مرگمه ، وقت رفتن منه
می خوام آروم باشم از آسمون دل بکنه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل قرارمون احسان غیبی کد آوای انتظار همراه اول قرارمون احسان غیبی کد آهنگ پیشواز همراه اول قرارمون احسان غیبی متن آهنگ قرارمون احسان غیبی دانلود آهنگ قرارمون احسان غیبی رمیکس Remix دانلود آهنگ قرارمون احسان غیبی کیفیت 320 دانلود آهنگ قرارمون احسان غیبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو