loading...

اهنگ جدید

 آهنگ زمستون مهیار زمستون فصل تولد تومی خونم فقط به خاطر تو دل من دیگه آروم ندارهتو رو خواسته دیگه راهی ندارهشب تولدت باز مثه پارسالبی قرارم بی قراریم مثه هر سالهزارون گل سرخ هدیه به تو

حسین بازدید : 93 دوشنبه 01 مرداد 1397

 آهنگ زمستون مهیار
 
زمستون فصل تولد تو
می خونم فقط به خاطر تو 

دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره

شب تولدت باز مثه پارسال


بی قرارم بی قراریم مثه هر سال

هزارون گل سرخ هدیه به تو یار 
آسمون ستاره بارون شده این بار

توی شبهای سرد و پرگلایه 
دلم میخواد بشه ابر بهاره

بباره تا سحر مثال اشکام
تا بگه تنها نذارم میگه ای یار


تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن
برای تو گل عشق و میارن
به تو میگن شدی عروس گلها
تولدت مبارک گل زیبا

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن
برای تو گل عشق و میارن
به تو میگن شدی عروس گلها
تولدت مبارک گل زیبا

زمستون فصل تولد تو 
میخونم فقط به خاطر تو

دل من دیگه آروم نداره
تو رو خواسته دیگه راهی نداره

می دونم وقتی که تو خواب نازی 
دلت میخواد به من دلتو ببازی

میدونی که دلم چشماتو میخواد
دل من منتظر اشکاتو میخواد

اون اشکایی که یک دنیا قشنگ 
خودتم میدونی خیلی می ارزه 

اگه این همه ساله بی قرارم 
در عوض حالا دیگه چشمات و دارم 

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن
برای تو گل عشق و میارن
به تو میگن شدی عروس گلها
تولدت مبارک گل زیبا

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن
برای تو گل عشق و میارن
به تو میگن شدی عروس گلها
تولدت مبارک گل زیبا

زمستون فصل تولد تو 
میخونم فقط به خاطر تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو