loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ به قلبم نشستی ممنون که رسیدی,    دانلود اهنگ من علاقمندم که فقط با تو بخندم,    آهنگ من علاقه مندم که فقط با تو بخندم,    د

حسین بازدید : 67 یکشنبه 13 آبان 1397



,    دانلود آهنگ به قلبم نشستی ممنون که رسیدی
,    دانلود اهنگ من علاقمندم که فقط با تو بخندم
,    آهنگ من علاقه مندم که فقط با تو بخندم
,    دانلود آهنگ جدید رضا شیری همه چیزم تویی
,    دانلود اهنگ زندگیم مرتبه رضا شیری
,    دانلود آهنگ حالت چشمات
,    اهنگ جدید رضا شیری یادم نده
,    دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری

,   

www.jenabmusic.com/51826/music-دانلود-آهنگ-جدید-رضا-شیری-چشمات-عجیبن.html

دانلود آهنگ جدید رضا شیری چشمات عجیبن

دانلود آهنگ جدید رضا شیری چشمات عجیبن با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Reza Shiri Cheshmat Ajiban

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

من علاقه مندم که فقط با تو بخندم

من عوض نمیشم تو خوب میدونی یه دنده م

تو یه اتفاقی که خیلی برام عزیزه

تو نگات میتونه دنیامو بهم بریزه

چشمات عجیبن

متن آهنگ رضا شیری چشمات عجیبن

من علاقه مندم که فقط با تو بخندم

من عوض نمیشم تو خوب میدونی یه دنده م

تو یه اتفاقی که خیلی برام عزیزه

تو نگات میتونه دنیامو بهم بریزه

چه خوابایی دیدم تا چشمام تو رو دیدن

چقد حالت چشمات عجیبن عجیبن

تو پای عشق و صادق به زندگیم کشیدی

به قلبم نشستی ممنون که رسیدی

چه خوابایی دیدم تا چشمام تو رو دیدن

چقد حالت چشمات عجیبن عجیبن

تو پای عشق و صادق به زندگیم کشیدی

به قلبم نشستی ممنون که رسیدی

وقتی که کنارمی چه آرومم

وقتی که ازم دوری پریشونم

از وقتی که هستی همه چی خوبه

این حس قشنگو به تو مدیونم

این حس قشنگو به تو مدیونم

چه خوابایی دیدم تا چشمام تو رو دیدن

چقد حالت چشمات عجیبن عجیبن

تو پای عشق و صادق به زندگیم کشیدی

به قلبم نشستی ممنون که رسیدی

چه خوابایی دیدم تا چشمام تو رو دیدن

چقد حالت چشمات عجیبن عجیبن

تو پای عشق و صادق به زندگیم کشیدی

به قلبم نشستی ممنون که رسیدی

چه خوابایی دیدم تا چشمام تو رو دیدن

چقد حالت چشمات عجیبن عجیبن

تو پای عشق و صادق به زندگیم کشیدی

به قلبم نشستی ممنون که رسیدی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ به قلبم نشستی ممنون که رسیدی دانلود اهنگ من علاقمندم که فقط با تو بخندم آهنگ من علاقه مندم که فقط با تو بخندم دانلود آهنگ جدید رضا شیری همه چیزم تویی دانلود اهنگ زندگیم مرتبه رضا شیری دانلود آهنگ حالت چشمات اهنگ جدید رضا شیری یادم نده دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو