loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام چه جوری میشه که باور کنم,متن آهنگ چه جوری میشه که باور کنم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری میشه که باور کنم ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری میش

حسین بازدید : 248 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398

متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام چه جوری میشه که باور کنم,متن آهنگ چه جوری میشه که باور کنم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری میشه که باور کنم ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری میشه که باور کنم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید چه جوری میشه که باور کنم,دانلود آهنگ چه جوری میشه که باور کنم با کیفیت 320,چه جوری میشه که باور کنم,

چه جوری می‌شه که باور کنم

تو همونی که میگفتی‌ عاشقمی

بسه برو

دیگه نمی‌خوام نه شدی

یه آدم دیوونه ی دم دمی

الان چند وقت بیخیالمی

بی‌ تفاوت به حسو حالمی

اصلا حضور تو حس نمیکنم

حتی وقتایی که کنارمی

بچه بود فقط یه ظاهر مردونه داشت

تو دلش برای هر آدمی‌ خونه داشت

با من سرد مثلِ مجسمه

ولی‌ گرم میگرفت با همه

دیگه عشقمون مثل سابق نمی‌شه

این واسه هر دومون مسلمه

بچه بود فقط یه ظاهر مردونه داشت

تو دلش برای هر آدمی‌ خونه داشت

با من سرد مثلِ مجسمه

ولی‌ گرم میگرفت با همه

دیگه عشقمون مثل سابق نمی‌شه

این واسه هر دومون مسلمه

خیالت از من راحتِ راحت

از امروز تا قیامت

به هیچکی دل نمیدم

تو ذهنم ازت یه بت ساخته بودم

مثل فرشته بودی اما اون روی تورم دیدم

نا امیدم

بچه بود فقط یه ظاهر مردونه داشت

تو دلش برای هر آدمی‌ خونه داشت

با من سرد مثلِ مجسمه

ولی‌ گرم میگرفت با همه

دیگه عشقمون مثل سابق نمی‌شه

این واسه هر دومون مسلمه

بچه بود فقط یه ظاهر مردونه داشت

تو دلش برای هر آدمی‌ خونه داشت

با من سرد مثلِ مجسمه

ولی‌ گرم میگرفت با همه

دیگه عشقمون مثل سابق نمی‌شه

این واسه هر دومون مسلمه

 

https://www.myahangha.ir/







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام چه جوری میشه که باور کنم متن آهنگ چه جوری میشه که باور کنم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری میشه که باور کنم دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری میشه که باور کنم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید چه جوری میشه که باور کنم دانلود آهنگ چه جوری میشه که باور کنم با کیفیت 320 چه جوری میشه که باور کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو