loading...

اهنگ جدید

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه بزن توی قلبم کل کل نکنسرم موندنت رو منت نذار تو می خوای بری پس معطل نکندیگه راه برگشت نداری برو دل خسته به سیم آخر زدهدوست دارمات بدتر از ناسزاست تمومش کن و دیگه فحشم ندهببی

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 05 دی 1397

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه بزن توی قلبم کل کل نکن
سرم موندنت رو منت نذار تو می خوای بری پس معطل نکن
دیگه راه برگشت نداری برو دل خسته به سیم آخر زده
دوست دارمات بدتر از ناسزاست تمومش کن و دیگه فحشم نده

ببینم مگه تو خدایی نداری خدایی نداری خدایی نداری
که هر چی عذابه سر من میاری سر من میاری سر من میاری


تو از این دل من آخه چی می دونی بگو چی می دونی آخه چی می دونی
همون جا که هستی تو باید بمونی تو باید بمونی تو باید بمونی


من ِ غرق عشقو تو بازی نده تظاهر نکن خسته از بازی َم
گذشت آب ِ رسواییَت از سرم اگه رفتنت مرگه باز راضی َم
واسه این دل خسته و نیمه جون بذار رفتنت تیر آخر بشه
یه عمر با دروغ عاشقم کردی و همین بهتر این عشق پر پر بشه







برچسب ها دانلود آهنگ جدید خنجر افشین آذری متن آهنگ خنجر افشین آذری دانلود آهنگ دانلود آهنگ خنجر افشین آذری با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول خنجر افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل خنجر افشین آذری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو